Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

[O2FL] Świeci się kontrolka silnika i nie można wyłączyć ASR

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • [O2FL] Świeci się kontrolka silnika i nie można wyłączyć ASR

    Eleganckie autko!

  • #2
    [O2FL] Świeci się kontrolka silnika i nie można wyłączyć ASR

    Ostatnio próbowałem odnaleźć winowajcę odpowiadającego za brak oświetlenia kabiny, więc zacząłem od skrzynki bezpieczników w komorze silnika. Potem przeszedłem do skrzynki bezpieczników w kabinie i znalazłem usterkę. Wymienilem bezpiecznik, ale tera jest inny problem. Pry włączonym silniku świeci się kontrolka silniks i nie mogę wyłączyć ASR (ESP off). Czy istnieje możliwość, że przepiołem któryś bezpiecznik i stąd ten błąd?

    Komentarz


    • #3
      gisek, Komputer i skasować wszystkie błędy - powód odłączenie zasilania.
      Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

      Komentarz


      • #4
        Czyli, że bez wypadu do serwisu się nie obejdzie...?

        Komentarz


        • #5
          Jeśli to kwestia samego kompa jak pisze kecaj, to podjedź na spota i któryś z kolegów obsłuży
          obecnie Mazda 6 GL 2.5 Pb AT
          wcześniej O1 1.9 TDI AGR & O2 2.0 TDI BKD

          Markizy tarasowe, balkonowe, koszowe, rolety wewnętrzne -> www.x-mark.pl

          Komentarz


          • #6
            gisek, w Twoim przypadku jak najdalej od serwisu. :szeroki_usmiech
            Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

            Komentarz


            • #7
              No dobrze, czy ktoś z warszawy moze mi pomoc i pokasowac błędy?

              Komentarz


              • #8
                Moze.... zapraszam na PW... :wink:
                Przemek
                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                Komentarz


                • #9
                  Przemik wysłałem wiadomość na PW

                  Komentarz


                  • #10
                    Zgodnie z rozmową i zyczeniem zamieszczam błędy odczytane w aucie autora wątku

                    Monday,07,October,2013,21:42:52:35380
                    VCDS Version: Release 12.12.0 (x64)

                    Address 01: Engine Labels: 06A-906-033-BGU.lbl
                    Control Module Part Number: 06A 906 033 KB
                    Component and/or Version: BSE S71 1.6 2V 2228
                    Software Coding: 0004071
                    Work Shop Code: WSC 73430 790 00000
                    VCID: 69D395F840F3D65623D-803C
                    2 Faults Found:

                    16415 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Heating Circuit
                    P0031 - 007 - Short to Ground
                    Freeze Frame:
                    Bin. Bits: 00000100
                    Resistance: 16.38 kOhm
                    Voltage: 2.100 V
                    Load: 4.7 %

                    16421 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Heating Circuit
                    P0037 - 007 - Short to Ground
                    Freeze Frame:
                    Bin. Bits: 00000100
                    Resistance: 65.52 kOhm
                    Voltage: 0.420 V
                    Load: 7.1 %


                    Readiness: 0110 1101

                    Pierwszy 16415 dotyczy grzałki sondy przed katem, czyli tej w kolektorze ( o ile sie nie myle) i jesli kabelki są OK to raczej cala sonda do wymiany.

                    Ten drugi 16421 dotyczy sondy za katem - nie mam zbyt duzego doswiadczenia w benzynach wiec niewiele mi tez mowi.
                    Przemek
                    DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                    A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                    80 B3 Limo 1.6 TD SB

                    Komentarz


                    • #11
                      Tak jak napisał powyżej Przemik okazało się, że to nie jest problem związany z wypięciem jakiegoś bezpiecznika, tylko akurat coś się dzieje w układzie grzałek sondy lambda.

                      Komentarz


                      • #12
                        16421 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: Heating Circuit
                        P0037 - 007 - Short to Ground
                        Freeze Frame:
                        Bin. Bits: 00000100
                        Resistance: 65.52 kOhm
                        Voltage: 0.420 V
                        Load: 7.1 %
                        Wygląda na dobrą.
                        Zrób najpierw sondę przed kat. Wykasuj błędy pojeździj i odczytaj parametry tej drugiej.
                        Napięcie na sondach powinno być 0,1V do 0,9V (na wykresie tworzy się sinusoida)
                        Diagnostyka komputerowa samochodów - Poznań i okolice

                        Komentarz


                        • #13
                          Przemik szukał przyczyn w tym, że nie można wyłączyć esp, ale błędów w układzie ABS (który jest z tym związany) nie znalazł. Diagnostyka niczego podejrzanego nie wykazała.

                          Komentarz


                          • #14
                            Zamieszczone przez kecaj
                            Wygląda na dobrą
                            Hmm ...to czemu błąd zapisuje w ECU....
                            Przemek
                            DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                            A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                            80 B3 Limo 1.6 TD SB

                            Komentarz


                            • #15
                              Przemik, powiem Ci czemu Ano temu, że w skrzynce bezpieczników brakowało odpowiedniego bezpiecznika od tych grzałek Czyli to co w pewnym momencie podejrzewałem, ponieważ istotnie grzebałem w bezpiecznikach i najprawdopodobniej został on przeze mnie omyłkowo wpięty w inne gniazdo. Co do niedziałającego przycisku ESP OFF, to okazało się, że podczas wcześniejszej operacji wyjmowania zamykanego schowka musiałem go naruszyć przez co nie działał styk załączający/wyłączający układ. 2:0 dla nie. Pozostały inne tematy do zrobienia

                              Komentarz


                              • #16
                                Fajnie, ze sie sprawa wyjasniła.
                                Przemek
                                DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
                                A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
                                80 B3 Limo 1.6 TD SB

                                Komentarz

                                POWRÓT NA GÓRĘ
                                Pracuję...
                                X